Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Colecţionar de viniete

Pasiunea a creat întotdeauna diversitate şi piese interesante, mai ales în domeniul nostru. Rădăcinile parafilateliei nu îmi sunt cunoscute pentru că nu m-a prea pasionat acest domeniu. Am însă un prieten care contribuie în prezent la dezvoltarea diversităţii de care am amintit, abordând în mod creator domenii noi, nebătute înainte de niciun colecţionar român.
De aceea apreciez şi am apreciat întotdeauna oamenii pasionaţi, care au încercat mereu să lase posterităţii piese frumoase, în fapt nişte martori tăcuţi ai istoricul dezvoltării unei pasiuni.

Rândurile de sus mi-au fost inspirate de o carte poştală - imprimat particulară, realizată de un colecţionar maghiar în anii '20 ai secolului al XX-lea (click pe imagine pentru mărire).


Colecţionarul maghiar (?) nu a ezitat să îşi caute un partener de schimb nici măcar în îndepărtatul Haiti, după cum se poate vedea de pe imprimatul expediat în mai 1926.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu