Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 17 noiembrie 2014

Pseudo-eseuri

Zilele trecute, unul dintre colaboratorii mei m-a tras mai serios de mânecă, atrăgându-mi atenţia asupra unui lot oferit spre vânzare de unul dintre colegii noştri pe un portal online.
Lotul a fost prezentat drept lot de "eseuri", datorită unei hârtii vădit diferite faţă de hârtie pieselor normale din emisiunea în cauză: Fundaţia Carol, 1945.


După ce se poate distinge în fotografiile postate, îl rog pe colaboratorul meu să nu se apuce să catalogheze aceste variaţii drept eseuri, deoarece nu sunt aşa ceva, în opinia mea.
Cred că cineva s-a apucat, pur şi simplu, şi a înmuiat blocurile în cauză într-o substanţă lichidă grasă (probabil vreun compus petrolier) din motive care îmi scapă. În orice caz, în perioada respectivă nu există astfel de variaţii de hârtie, nici la mărcile emise şi nici la probe şi eseuri.
În al doilea rând, astfel de "eseuri" nu se cunosc la această emisiune nici la Muzeu (sau cum s-ar mai numi acum). Până şi "bunul de tipar" a fosr acordat pe coli nedebitate de blocuri.

Cu riscul să se supere posesorul pieselor pe mine, îmi asum această semnalare deoarece şi aşa există o grămadă de varietăţi şi "erori" nedovedite trecute prin cataloagele noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu