Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 10 noiembrie 2014

Poştaş şi colecţionar băcăuan

Nu ştiu dacă există cineva care adună informaţii pentru a completa datele cunoscute până acum din istoria filateliei româneşti. Dar dacă tot am început de mai mult timp să semnalez pe blog piesele care mi se par mai interesante, mi-am zis să nu mă opresc. Click pe imagine pentru mărire.


De această dată este vorba de Dim.(itrie?) Bernescu, "şeful oficiului poştal Parincea, Bacău". În vara anului 1904, el trimitea un mesaj unui corespondent belgian cu privire la un eventual schimb filatelic.
Vă las plăcerea parcurgerii textului scris în limba franceză, clar şi citeţ.

2 comentarii:

  1. Mulţumesc pentru semnalare! Regret că nu am ştiut de prezenţa piesei pentru a licita. Adaug pe poştaşul-filatelist Dim. Bernescu la lista primilor filatelişti băcăuani, alături de telegrafistul-filatelist Grigorie Pascu (1853-1927) al cărui "monograf" mă declar prin publicaţiile trecute şi cele viitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că am putut să fiu de folos prin semnalarea mea şi ţin să vă mulţumesc.

      Ștergere