Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 9 mai 2014

Un perfin târziu

Am dat peste plicul din imaginea de mai jos într-o licitaţie online. Am observat că sunt persoane interesate de acest subiect şi m-am gândit că fac un bine semnalând piesa.


Este vorba de un plic fără niciun antet (şi oferit fără imaginea verso-ului, pentru a putea identifica expeditorul), expediat în aprilie 1948 spre Austria (bănuiesc că din Mediaş, dacă am descifrat corect ştampila de plecare greu lizibilă).
Nu am mai văzut un astfel de perfin (şi de fapt acesta este principalul motiv pentru care am semnalat plicul). Îi las pe amatorii subiectului să se bucure de detalii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu