Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 20 aprilie 2014

Tipar dezlânat la Cuza

Am dat peste un unicat obliterat al mărcii de 20 parale Cuza în oval din 1865, care prezintă o varietate interesantă şi care ar merita semnalată, în opinia mea.


Marca prezintă un tipar uzat, dezlânat, vizibil foarte bine în fondul medalionului, în faţa efigiei. Fundalul medalionului este afectat de existenţa unei zone în care profilul efigiei nu mai este net separat, de parcă figura domnitorului ar fi înconjurată de ceaţă.


Cred că varietatea este mai bine vizibilă în detaliul de mai sus.

Am verificat toată baza mea de date, dar nu am reuşit să identific încă un exemplar la care această varietate să fie prezentă. Dar aceasta nu înseamnă că nu poate apărea la altcineva. Acesta este şi motivul semnalării.

Marca în cauză a fost oferită recent pe un portla online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu