Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 18 martie 2014

Miercurea cu cântec (7)

N-am mai avut de mult timp o asemenea zi (cred că de pe la începutul anului). Au fost numai zile cu... moţ!
Dar vreau să reiau obiceiul zilelor de miercuri în care se ascultă muzică. Am să o las mai încet cu prog-rockul şi am să mă îndrept uşor spre heavy şi metal, ceva mai clasic, şi mai cu seamă spre trupe sau artişti mai puţin cunoscuţi, dar care oferă un sound bun, de calitate, o orchestraţie bună şi ea, ritm şi (asta-mi place mie cel mai mult) măiestrie în "mângâierea" instrumentelor.
Nu mă apuc să fac vreo prezentare, aveţi la fiecare piesă numele artistului sau ale trupei, iar căutarea în Google cred că nu mai constituie de mult o problemă pentru un meloman de astăzi.
Aşa că vă urez audiţie plăcută.
Sursa pieselor este canalul menţionat pentru fiecare, pe YouTube.






2 comentarii: