Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 9 octombrie 2013

Internet: Yahoo a modificat interfaţa serviciului de mail

Astăzi dimineaţă, am avut o surpriză plăcută când mi-am deschis căsuţa de mail de pe Yahoo.


Serviciul are o interfaţă nouă, îţi poţi selecta teme (eu mi-am ales-o pe cea din imagine), iar comenzile parcă sunt executate mult mai rapid în comparaţie cu ce se întâmpla zilele trecute.
Uitându-mă prin setări, am constatat că acum unui cont îi este alocat un spaţiu de stocare de 1 Tera!
Până la urmă este bine, pentru că utilizatorii au de câştigat.

6 comentarii:

  1. Si mie imi place noua interfata. Si cea veche avea teme la alegere, dar erau ascunse pe undeva pe unde nu prea le vedea numeni. In plus temele oferite azi sunt noi. Intr-adevar se pare ca viteza de lucru a crescut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie îmi place îmbunătăţirea vitezei de răspuns la comenzi, plus spaţiul de stocare mărit. La briz-brizuri nu prea mă uit.

      Ștergere
  2. Hehe, eu inca nu m-am obisnuit cu nou interfata dar imi place cea noua si se vad niste schimbari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu m-am obişnuit încă cu ea. Îmi place însă că se mişcă ceva mai bine.

      Ștergere
  3. Buna! Cum am vazut ca ai scris despre asta, am si intrat sa verific; asta pentru ca nu folosesc prea des contul de Yahoo. Dar imi place cum arata nou interfata si mi-am personalizat imediat look-ul. Deh, femeile! :) Ne place sa ne punem amprenta personala pe tot ce ne apartine :) O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Păi şi eu am aflat de la doamna mea... :)))
      Îţi mulţumesc foarte mult! La fel îţi doresc şi eu!

      Ștergere