Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 30 iunie 2013

Vă puteţi abona la postări şi prin email

De dimineaţă am primit un mail de la un cunoscut, care a primit şi el, la rândul lui, un mail de la la un cititor care întreba cum se poate face abonarea prin mail la articolele publicate pe blog.
Ştiam că am gadgetul respectiv, numai că Blogger a făcut destul de multe modificări ale CMS-ului (multe care nu se văd şi care ţin de funcţionalitatea din fundal), iar unele gadgeturi nu mai funcţionau.
Am reintrodus gadgetul pentru abonarea prin email la articolele publicate, îl găsiţi în coloana din dreapta. Introduceţi adresa voastră de mail în caseta de abonare, apăsaţi butonul "Subscribe" şi gata, sunteţi abonaţi.


Cititorul care a semnalat această problemă a apelat la altcineva şi nu la mine, bănuiesc că nu a ştiut cum să îmi vizioneze profilul (timbrul galben din coloana din dreapta, mai jos). Puteţi face click pe el şi veţi avea acces la profilul meu de pe Blogger.
Dacă doriţi să-mi scrieţi, o puteţi face la adresa maxpeter.stampnews(at)gmail.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu