Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 31 decembrie 2012

Invitaţie la Eminescu

Ieri m-am reîntâlnit cu prietenii de pasiune şi am ciocnit un pahar în amintirea lucrurilor pe care am reuşit să le facem şi cu regretul nerealizărilor din 2012. Am avut privilegiul să primesc o invitaţie pentru o manifestare promiţătoare cu care se pare că se va deschide noul an. Click pe imagini pentru mărire.


6 comentarii:

  1. La multi ani cu sanatate si bucurii, alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulţi ani Robert!
      Îţi doresc sănătate şi să ai parte de cât mai multe bucurii alături de cei dragi!

      Ștergere
  2. La mulţi ani, Peter!
    Bucuria şi dragostea să vă înconjoare, pe tine şi pe toţi cei pe care-i porţi în inimă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulţi ai Anastasia!
      Îţi doresc pace, linişte şi multe bucurii!

      Ștergere
  3. O confirmare a ideii că speranta nu moare; încă mai există activitate expoziţională şi felicit pe toţi cei care mai ţin steagul sus! Bravo şi succes la public!
    La final de an îţi urez, stimate Domn, ca toate neîmplinirile din bilant să nu te afecteze anul viitor şi cu sănătate, să le poţi face pe toate!
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc tare mult pentru cuvintele frumoase. Doamne ajută, să avem cu toţii ceea ce ne-am dorit.
      La mulţi ani!

      Ștergere