Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 11 decembrie 2012

A dat-o în bară cenzura

Am descoperit un text interesant pe o carte poştală emisă de ocupaţia germană din România:


Cineva din Brăila îi scria unui cunoscut din Danemarca, în septembrie 1918:

(...) Am primit o altă scris. de la tine, respectiv numai plicul - căci în plic era o scrisóre străină - se vede că la Cenzură s'a greşit, deci n'am primit scrisórea ta - Regret mult. (...)

Vremuri tulburi, cenzorii germani aveau mult de lucru, aşa e la război.

2 comentarii:

  1. În '88, eu am discutat cu un securist, care îmi vorbea despre conţinutul scrisorii primite de mine. L-am blocat când i-am răspuns: Ahaaa, eu am fost ultimul care a citit scrisoarea respectivă?! După "revoluţie", am râs împreună de gafa lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai auzit de o păţanie asemănătoare... :D
      Probabil că ai fost chiar ultimul, că el o citise înainte... :))))))

      Ștergere