Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 12 octombrie 2012

Ce faci când stai în gară şi te plictiseşti? Te apuci de scris...

Am văzut acum două zile o piesă care m-a distrat puţin. Să vă arăt despre ce e vorba (click pe imagini pentru mărire).


Domnul Vergiliu Neculai de pe Strada Vovidenie nr. 11 (în curtea bisericii) din Iaşi primeşte în septembrie 1933 o carte poştală (militară) de la cineva din Chişinău (probabil un militar).
Se apucă domnia sa să noteze pe cartea poştală:

"În 1933-IX-22 la (Iaşi) (...) iar expeditorul m'a vizitat tot în această zi, între orele 16-17; la ora 17 am ajuns la gară, mi-a cumpărat alăturatul bilet de peron, şi până la plecarea trenului pentru Kişinău am mai stat de vorbă încă 30 minute".


Lângă timbrul porto pentru aviaţie, aceeaşi persoană scrie:

"Taxa e o greşeală, nu s'a observat că sigiliul militar fusese aplicat chiar pe locul său; trebuia mai bine alăturea: îmi declară poştaşul azi, 23 Sept. 1933, ora 12 şi 35 minute".

Fără cuvinte... :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu