Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 8 iunie 2012

Internet: LinkedIn a confirmat că au fost compromise parole

Alaltăieri, LinkedIn a confirmat că serverele sale au fost compromise de hackeri, circa 6,5 milioane de parole fiind publicate pe un site rusesc. Mai multe detalii puteţi găsi aici.
Ştiu că sunt destui utilizatori români care au conturi pe acest portal. De aceea, poate că cea mai bună soluţie este accesarea contului şi modificarea parolei de acces pentru logare.

2 comentarii:

  1. Wow. Multumesc de informatii, cred ca sunt printre cei cu parolele pentru ca linkul mi se modificase si imi apareau erori in casuta cu LinkedIn. O sa-mi schimb parola :)) ai naibii ei de rusi!
    Btw! recent am gasit niste timbre atat de frumoase printre clasoarele tatalui meu. Nu stiu daca sunt japoneze, scrisurile sunt combinate.
    AIRMAIL 85 DIRHAMS RASALKHAIMA - iar pe ele sunt imagini cu picturi japoneze. Sunt atat de frumoase incat le-am separat de celelalte. Recent, am oprit pe cele mai frumoase si am inceput sa desenez dupa ele. :P Scuze ca nu ti-am mai lasat comentarii de atata timp. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bănuiam că sunt bloggeri cunoscui cu conturi pe acolo.
      Timbrele acelea sunt dintr-un şeicat din Golf (acum este parte a Emiratelor Arabe Unite).
      O zi frumoasă îţi doresc şi eu!

      Ștergere