Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 16 iunie 2012

Corda Fratres

Trebuie să recunosc faptul că nu ştiam nimic despre această asociaţie, până nu am văzut cartea poştală de mai jos şi am început să fac unele căutări pe net (click pe imagini pentru mărire).


Câteva detalii am găsit aici. Deşi asociaţia a fost interzisă ulterior pe timpul guvernului fascist din Italia, se pare că ceva "pui" s-au mai născut şi după aceea.

2 comentarii:

  1. Foarte interesant, nici eu nu am mai auzit de aceasta asociatie. Ar fi interesant de stiut cum au ajuns membri cei doi semnatari ai imnului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am încercat să aflu mai multe detalii, dar n-am putut găsi mare lucru.

      Ștergere