Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 1 mai 2012

Uite-aşa te face PhilaSearch să mori de inimă!...

Astăzi, ceva mai devreme, unul dintre cititori mă face atent asupra unui preţ realizat de un lot de două plicuri de poştă aeriană cu francaturi Ferdinand, pe portalul PhilaSearch. Mă duc să mă uit, pentru că nu-mi venea a crede... (click pentru mărire, încercuit cu roşu).


Lotul l-am anunţat pe blog, acum câteva săptămâni. Credeam că s-a dat lovitura, iar plicurile francate cu mărci uzuale Ferdinand vor intra într-o nouă etapă. Orice s-ar zice, pentru o asemenea sumă trebuie să muncesc mai bine de o lună.
Bineînţeles că au început toate rotiţele să o ia razna, mirosea în casă numai a creier încins...   :)))
Îmi dă prin cap să verific şi pe site-ul celor de la casa Burda, din Cehia (cei care au propus la vânzare cele două plicuri). Situaţia stă de fapt cam aşa (click pentru mărire):


Între 3.200 euro şi 3.200 coroane ceheşti e o distanţă al dracului de mare!
Mi-a revenit în minte o vorbă mai veche de-a mea: calculatorul este cea mai proastă maşină inventată vreodată de om. De ce? Pentru că nu are (încă ) personalitate: ce-i dai să facă, exact aia face! Tocmai de-aia poţi uneori să spui că s-a stricat, pentru că... are un "ţăcănit" la tastatură...   :)))

2 comentarii: