Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 15 mai 2012

Ilustrată veche vândută cu un preţ bun

Piesa din imaginile de mai jos (click pentru mărire) s-a vândut foarte bine, în opinia mea.


Faţa reprezintă o litografie timpurie, care este destul de rar întâlnită (nu cred că am văzut-o decât de puţine ori), iar corespondenţa în sine nu este excepţională: o francatură obişnuită pentru o ilustrată, cu o marcă "spic" de 5 bani verde (probabil fără filigran). Cartea poştală ilustrată a fost expediată în februarie 1901 din Constanţa (oficiul din port) la Brăila. Deşi nu există niciun indiciu în acest sens, este posibil ca piesa să fi fost transportată la bordul unui vas.
Pe piesă a fost ceva "bătaie": s-au acordat 19 biduri, preţul cel mai ridicat ajungând la 202 dolari.

2 comentarii:

  1. Vazand imaginile de mai sus, mi-am amintit de o veche litografie ilustrand cazinoul si baile orasului :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din ce îmi aduc aminte (eu nu am pentru că nu mă preocupă cartofilia), pentru Vatra Dornei există câteva litografii foarte frumoase făcute la începutul secolului 20 de austrieci, dar şi de germani, la comanda unei edituri locale. Dacă întâlneşti aşa ceva, păstrează-le.

      Ștergere