Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 6 aprilie 2012

Gura păcătosului...

Văd mai devreme pe eBay o francatură "de complezenţă" la M.V.i.R. (click pe imagine pentru mărire):


Ce mi-a sărit în ochi a fost faptul că vânzătorul specifică, la număr de bucăţi vândute, un exemplar, dar din care sunt... "more than 10 pcs available". Adică încă una dintre minunile fabricate la kilogram de către contemporanii mărcilor MViR. Ştiţi cum e proverbul: gura păcătosului adevăr grăieşte! Anul trecut am afirmat într-un articol dedicat mărcilor ocupaţiei germane că negustorii vremii au fabricat tot felul de "circulaţii" pe bandă rulantă. Ei bine, unii din actualii negustori mi-au scris, spunându-mi să-mi văd de treabă... Voilà de vă holbaţi, amicilor!

Că vrea vânzătorul vreo 10 euro pe ghiduşia asta, e treaba lui. În opinia mea, astfel de piese nu reprezintă decât mărci stricate.

3 comentarii: