Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 9 martie 2012

Software - Tutorial QuarkXPress: câteva noţiuni de bază

Aseară s-a desfăşurat ultimul webinar organizat de către producătorii excelentului XPress, având ca subiect câteva noţiuni de bază destinate utilizatorilor mai începători: filozofia programului, modul de lucru cu box-urile de imagine şi de text, navigarea în cadrul unui document, utilizarea foilor de stil şi a paginilor machetă.
Nu mică mi-a fost mirarea când, de dimineaţă, am şi primit un scurt anunţ că înregistrarea webinarului a fost deja postată pe YouTube şi este disponibilă pentru vizionare, aşa că l-am şi preluat pentru a veni în ajutorul utilizatorilor români care ştiu că mai dau pe aici.
Clipul este prezentat în limba engleză (ştiu că mulţi l-ar vrea şi în română). Vă invit să-l vizionaţi, dar şi să-mi trimiteţi întrebări, dacă aveţi vreo problemă legată de acest pachet software.

4 comentarii:

  1. Astfel de articole as vrea sa vad mai des. :) Sunt foarte utile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Musai ca de voie bună îmi fac mâine un pic de timp să-l văd ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere