Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 10 noiembrie 2011

Am căzut în patima muzicii...

...şi am început să-i fac concurenţă lui Călin... Sper să vă placă, pentru că este nouă!

20 de comentarii:

  1. Mă bucur că ai căzut în patima muzicii...frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Max!
    Superbă melodie...îmi beau cafeaua
    și mă relaxez pe melodia ta!
    Îți doresc un sfârșit de săptămână
    cât mai plăcut,Max!

    RăspundețiȘtergere
  3. concurenţa nu are de ce să mă deranjeze; ba dimpotrivă, mai ales că aduce piese ca asta sau ca cea de ieri :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ELENA: Îţi mulţumesc frumos! Văd că eşti mai matinală decât mine cu cafeaua... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Călin: Îmi place să scormonesc, sunt unele piese superbe, dar nu sunt cunoscute pentru că nu sunt difuzate... (de unele mai aflu şi de pe la posturile de radio online).
    Eu am o colecţie frumoasă de muzică, dar nu pot pune piese pentru că pot fi luat imediat la ochi... Aşa că semnalez doar piesele puse de alţii pe net.

    RăspundețiȘtergere
  6. tu esti impatimitul a tot felul de chestii frumoase :)
    neata...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pandhora: Bună dimineaţa!
    Ce să fac şi eu... :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună piesă! Urechile mele sunt foarteee fericite! Mulţumesc, Peter! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoasa patima....
    zi la fel de frumoasa sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  10. Dana Diaconu: Mă bucur că îţi place!

    RăspundețiȘtergere
  11. Rokssana: Îţi mulţumesc frumos! La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cristi: Păi eu nu prea pun decât ce am ascultat de mai multe ori şi simt că e ceva mai de soi... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. da foarte tare m-am speriat! era foarte sus volumul boxelor mele:))) ufaaaa! da m-am trezit ca eram un pic cam adormita! zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  14. Geanina: Cred că ai mai păţit aşa odată, dacă îmi aduc aminte... Îmi pare rău, n-am vrut să te sperii... :))

    RăspundețiȘtergere
  15. da....cu siguranta am mai patit, ca eu ascult muzica nu ma joc, hahaha!

    RăspundețiȘtergere
  16. Geanina: Şi la mine merge muzica aproape mereu! (mă rog..., când nu mi s-au înecat corăbiile pentru vreun lucru...). :))

    RăspundețiȘtergere