Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 25 august 2011

David Feldman, două piese

La începutul acestei luni, cunoscuta casă de licitaţii a desfăşurat una dintre noile sale vânzări, aşa-numitele licitaţii expres. Am văzut destule piese interesante, dar pentru aria noastră de interes numai două mi-au atras atenţia.

Prima piesă pare a fi o scrisoare (descrierea nu precizează chiar pe gustul meu) datată 1848, trecută prin caractina Zimnicea şi dezinfectată aici. Piesa poartă sigiliul din 1831 (anul este lizibil).

A doua piesă este o trimitere recomandată din Tahiti în Bucureşti, din 1894. Conform descrierii (nu sunt specializat pe posesiuni franceze ca să pot confirma sau infirma acest lucru), piesa este singura cunoscută, expediată spre România. Ea este însoţită de un certificat semnat de Sergio Sismondo.

4 comentarii:

  1. nu ma pricep, dar sigur sunt foarte valoroase

    RăspundețiȘtergere
  2. Sophie: Ar cam trebui ceva bănuţi pentru ele, aşa este...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi amintesc ca nu demult, am avut ocazia sa am in mana niste icoane facute in 1803 si alti ani 1800...am fost impresionata câteva zile şi nici la alea nu mă pricep. Imi imaginez ce ar simţi atunci un pasionat să aibă în mână ceva atât de vechi,când asta mă mişcă chiar şi pe mine, o profană.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cleo: Ai dreptate, pentru adevăraţii pasionaţi înseamnă mult.

    RăspundețiȘtergere