Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 24 iulie 2011

Atenţie la falsuri!

În acest weekend, ID-ul gol-dmark987 de pe eBay, de care am tot pomenit, a mai oferit încă un lot de piese cu supratipar aparţinând unei aşa-zise emisiuni locale Odorhei, similare cu cele pe care le-am mai semnalat.
Pentru a nu ştiu câta oară, pe pagina cu oferta unei astfel de piese a indicativului gol-dmark987 apare un link denumit "View my other items" dacă nu mă înşel. Linkul duce însă spre listingul unui alt ID, anume hold2112, şi pe acesta l-am mai menţionat şi îmi exprimam părerea că s-ar putea să fie aceeaşi persoană.

Verificând aceste... "my other items", uitaţi peste ce am dat (click pe imagini pentru mărire):


După cum puteţi observa, toată oferta conţine numai mărci supratipărite, relativ comune sau foarte comune în stare nesupratipărită. Printre "piesele" oferite se regăsesc şi producţii mai vechi, pe care le-am menţionat deja: Aletea, respectiv Sânmărtin. Pentru niciuna dintre piesele oferite, cei doi (înregistraţi în Germania) nu oferă garanţie.

În opinia mea, toate aceste supratipare sunt făcături ordinare. Dacă vi se oferă aşa ceva, solicitaţi certificat semnat de un expert recunoscut.

10 comentarii:

  1. Ticalosi.Nu mai stiu de unde sa scoata bani...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Max!
    Ca de fiecare dată sunt pe lângă
    subiect,am trecut doar să te salut
    și să îți urez o săptămână cât mai reușită!

    RăspundețiȘtergere
  3. Elena: Ei... n-o lua chiar aşa, mâine-poimâine te văd colecţionară!...
    Mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este cam târziu Max,
    acum ar trebui să mă ocup
    de îngerași mei dar îmi sunt departe..
    Poate în septembrie îi văd!(Elveția)
    Zi superbă să ai și mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena: Să-ţi trăiască, să te bucuri de ei!
    La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. E piaţă mare cu falsurile astea. Înseamnă că au mare, mare, căutare. Ce ar fi să propunem acestor binevoitoare e-magazine si eBay şi okazii şi care mai sunt, să facă un capitol separat "Falsuri, facsimile, bogusuri şi alte, alte kk". Cred că ar fi o mare înlesnire şi pentru ei şi pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cornelius Ionescu: Da..., dar pe noi nu ne prea ascultă, deşi as fi o idee: un nou tip de produse - kk!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. cum bine spune Elena...sunt pe langa subiect dar am trecut sa vad ce mai faci si sa-ti amintesc ca azi nu a plouat...in concluzie...nici urma de toamna :))

    RăspundețiȘtergere
  9. pandhoraa: Ei... am avut grijă să pun ceva frumuşel şi pentru doamne...

    RăspundețiȘtergere