Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 24 iunie 2011

Veche reclamă italiană

Unii negustori italieni îşi făceau, pe vremuri, reclamă folosindu-se de... poşta română.

În imagine puteţi vedea reclama unei drogherii din Milano, de pe la începutul secolului trecut. Pe faţa ilustratei se vede şi imaginea unei mărci (a cărei reproducere este puţin nefericită prin exactitate) ce s-ar vrea o "Cifra în 4 colţuri". Oricum, ideea şi intenţia contează...

8 comentarii:

  1. Foarte, foarte tare ! O seara linistita !

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte interesantă și drăgușă piesa aceasta!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce placere sa poti privi si mai ales sa detii asa ceva...este tare frumoasa...uite cum ma faci sa visez frumos cand abia m-am trezit din somn :)
    mai bine continui sa-mi beau cafeaua :)
    buna dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rappa_ru': bună dimineaţa, mulţumesc pentru urare, aseară m-am "oprit" mai devreme.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Se-cret: Mulţumesc. E drăguţă, are un anumit farmec.

    RăspundețiȘtergere
  6. @pandhora: Bună dimineaţa, şi eu - tot cu cafeaua acum...

    RăspundețiȘtergere
  7. Aşa e! Chiat caut ceva despre istoria reclamei (nu de la noi, că suntem cu zeci de ani în urmă - lucrez cu câteva agenţii şi mai mereu îmi vine să-mi pun mâinile în cap când văd ce primesc de la ele).

    RăspundețiȘtergere