Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 13 iunie 2011

De la Mihail Kogălniceanu

Spectacolul aviatic desfăşurat pe 8 iunie lângă Constanţa a dat prilejul fotografilor să-şi arate măiestria. În imagine, o "formaţie" mai puţin obişnuită imortalizată de către Robert Ghement, de la European Pressphoto Agency. Sursa: aici.

6 comentarii:

  1. foarte tare pilotul din avionul de deasupra

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, trebuie să ai... instalaţie bună pentru aşa ceva! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu, dar chiar trebuie sa-ti functioneze incalzirea centrala sa faci chestia aia :D Eu, cu raul meu de inaltime, umpleam un sac de pampersi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si-au atins coditele, rar mai vezi asemenea perfectiune .

    RăspundețiȘtergere
  5. @teonegura: păi cam asta doream să spun şi eu, dar nu prea aveam cuvintele la mine... :))

    @Elena: Şi eu îţi doresc o seară excelentă.

    @skykery: Nu am deloc senzaţia de profunzile la această fotografie, excelentă dealtfel, dar s-ar putea ca cele două avioane să nu fie situate în acelaşi plan vertical. Dar... ce să mai spui? Te lasă cu gura căscată.

    RăspundețiȘtergere