Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 31 martie 2011

Software: Auction Inquisitor

Tocmai am dat peste acest progrămel, mulţumită portalului Fileforum. Sună promiţător, în sensul că te poate ajuta să descoperi un scammer pe eBay. Ce face progrămelul? Analizează toate informaţiile disponibile despre un seller, plecând de la ID-ul unui item înregistrat la vânzare. Verifică inclusiv istoricul tranzacţiilor acelui seller. Într-un cuvânt, îţi poate atrage atenţia dacă este ceva în neregulă. Mai mult, este gratuit.

Personal nu l-am încercat. Nu cred că mă poate ajuta prea mult, dar pe cei cu experienţă mai mică pe eBay s-ar putea să-i ajute. Pagina de unde puteţi descărca programului este aici. Sunt link-uri separate pentru Windows şi pentru MacOS.

Puteţi urmări şi un filmuleţ, în care sunt prezentate principalele caracteristici ale progrămelului.

2 comentarii:

  1. As adauga daca-mi este permis si www.watchcount.com . Il gasesc foarte folositor pentru a vedea cu cine imi masor fortele sau unde si pe ce piese se dau bataliile zilei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este. Sunt mai multe utilitare, unele freeware, altele shareware. De la snipere, la creatoare de pagini sau de magazine. Nu mi-am propus să le prezint pe toate, pentru că (din păcate, acesta-i adevărul) cei mai mulţi colecţionari se descurcă prost spre foarte... de loc cu aceste unelte. Încerc să le prezint pe cele utile mai ales începătorilor (nu în ale mărcilor, ci în ale softului şi internetului).
    Aceasta nu înseamnă că orice semnalare nu este utilă. Mulţumesc foarte mult!

    RăspundețiȘtergere