Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 23 februarie 2011

Ultima oră: Dan Nica şi Varujan Vosganian, cercetaţi penal în dosarul Poşta Română

Foştii miniştri Dan Nica şi Varujan Vosganian sunt cercetaţi de procurorii anticorupţie într-un dosar disjuns din cazul Poşta, în care au fost deja trimişi în judecată Tudor Chiuariu şi Zsolt Nagy. Dan Nica şi Varujan Vosganian sunt cercetaţi pentru abuz în serviciu.

Fostul ministru al Justiţiei Tudor Chiuariu şi fostul ministru al Comunicaţiilor, Zsolt Nagy, au fost trimişi în judecată de DNA în dosarul “Poşta Română”. Prin mai multe acte nelegale, reprezentanţii Poştei Române au trecut un imobil din proprietatea publică a statului în proprietatea privata a SC Imopost Developments SA. În acest demers au fost implicaţi şi foştii miniştri Tudor Chiuariu şi Zsolt Nagy, prin emiterea unui act normativ cu scopul de a „clarifica” situaţia juridică a terenului şi a favoriza astfel SC Imopost Developments SA, potrivit DNA.

În acest mod, statul român a fost prejudiciat cu suma de 8.619.787 euro, se arată în rechizitoriul întocmit de procurorii DNA.

Sursa: aici.

Reacţia fostului ministru Varujan Vosganian nu a întârziat să apară pe blogul personal.

UPDATE - 23 februarie, ora 20.20

Nu ştii ce să mai crezi co modul în care se "manipulează" ştirile! De dimineaţa am urmărit ştirea, prezentată pe postul Antena 3. Am tot aşteptat să găsesc o a doua sursă, pentru confirmarea ei. După ce am găsit-o (vezi mai sus), am postat ştirea, la rândul meu. Se dovedeşte că m-am grăbit puţin, neverificând sursa directă. Dl. Varujan Vosganian revine asupra subiectului pe blogul domniei sale, prezentându-ne întregul tablou într-o lumină puţin mai... altfel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu